Kullanıcı mesaj:10ur

Yansiklopedi sitesinden
Atla: kullan, ara
Herkesin saçmalayabileceği özgür şey Yansiklopedi'ye Hoşgeldin, 10ur!



Yansiklopedi geliştirilmeye tamamen açık bir kaynak. Bunun için gel, elele verip şu siteyi adam etmemize yardım et.

Sana sadece üç kural söylüyorum:

İnce ve Esprili dil

Haliyle Uncyclopedia'nın Türkçe versiyonu olarak, Yansiklopedi'ye girilen bilgiler olabildiğine komik, geyik, absürd ama ana başlıktan sapmadan ve tercihen ince ve kıvrak hicivlerle dolu olmalıdır.

Düzgün Türkçe

Her ne kadar mizâhî bir site olsak da okunuşun akıcılığı ve yazıların okunabilirliği için gramer ve imlâ kurallarına dikkat edilmesi önerilir. Paragraflarda ve başlıklarda Uncyclopedia formatı esas alınmalıdır.

Uzun ve Düzgün Metinler

Yazılanlar en azından bir taslak oluşturacak uzunlukta (asgarî 5-6 cümle) ve göze hitap edecek bir düzende olmalıdır

Yayıncılık işi hem Tfcrkiye'de, hem dfcnyada zor bir iş. Ancak bu konuda hukkui anlamda da bir kfcltfcr oluşmaya başladı. Diğer taraftan sorumluluk da yazarlarda bırakıldığı ie7in ciddi bir sorun yaşanacağını sanmıyorum.Assyrius 05:14, 16 Mart 2008 (UTC)

Onur merhaba. E-posta adresi tanımlar mısın kullanıcı hesabın için, e-posta göndericem. Saygılar.--Gonzo diye biri 21:37, 30 Ağustos 2007 (UTC)

Tamam, şimdilik gerek kalmadı.--Gonzo diye biri 21:56, 30 Ağustos 2007 (UTC)

Pek yok :) rastgele buluyorum herşeyi desem yeridir :)¨SGNMS¨ 12:44, 04 Kasım 2009 (UTC)


Vandalizm

Emo'daki vandalizmi düzelttiğin iyi olmuş.

Bu arada mIRC kanalımız var mı?

Karasünger 22:19, 16 Eylül 2007 (UTC)

User page

Thank you for translating my user page. Could you tell me what the userboxes mean? D. G. Neree 20:46, 25 Haziran 2008 (UTC)


Yönetim Faaliyetleri

Selam 10ur, sen de yönetime dahil olduğuna göre yönetim faaliyetlerine bundan sonra beraber karar vercez. Ama önce özel yetkilerini bir kontrol et, nasıl kullanıdığına bak, hatta denemek için kullan. Bitiş sürelerini ben Türkçeleştiremedim belki sen yaparsın, ingilizce girmek gerekiyor. Yetkiler konusunda takıldığın bir şey olursa bana sorabilirsin. Şimdi bir çalışma programı belirleyip iş bölümü yapmamız gerekiyor Bu arada bildiğin gibi ayın yazarı seçmedik aylardır, kayıtlardan kimin ne yaptığını kontrol edip seçmemiz gerekiyor, rütbelere de bir sistem bulmalıyız, ne diyorsun bu konuda?--Assyrius 01:25, 2 Temmuz 2008 (UTC)

Merhabalar

Starfucks yansiklopedi.jpg

Merhaba adamım,

Uzun zamandır buraya uğramıyordum. Uğradıktan soran biraz katkıda bulunayım dedim. :)

Starbucks makalesini ana sayfaya taşıyacaksanız bu resmi kullanabilirsiniz:

Keyifli çalışmalar adamım

--Karasünger 15:37, 8 Temmuz 2008 (UTC)


Ana Sayfa Yenileme Çalışması

Ayıpsın, ben de yardım ederim tabi ama ne düşündüğünü tam olarak bilmiyorum:) Mevcut altyapı üzerinde sadece şekil ve renk değişikliyle Vikipedi'ye mi benzetmeyi mi yoksa içerik olarak da Vikipedi'nin aynısı mı yapmayı düşünüyorsun? Mevcut altyapı üzerinden gitmek daha kolay ama yeni baştan altyapı kurmayı düşünüyorsan karışıklığı önleme adına belli bir noktaya kadar senin devam etmen daha doğru olur. Ben anasayfayı şu anki hali üzerinden kapsamlı bir revizyona sokma taraftarıyım.--Assyrius 05:07, 11 Temmuz 2008 (UTC)

Anna Vissi

Amanin Anna Vissi de log karışıklığında gözden kaçmasın. Onun üstünde de bayağı uğraşıldı. --Amaninboo

İstek

Selam, bu arada yöneticiliğinizi tebrik ederim. 70px şu resmi silermisiniz? farklı adlı yeni bir montajını ekledim de:P--Malın teki 14:22, 18 Ağustos 2008 (UTC)


Merhaba 10ur,

Nasıl bir yardım istiyorsan göz kırp yeter.. Yeter ki yapabileceğim bir şey olsun. Selam, sevgi, saygı.--Yazan:Tosun 17:18, 5 Kasım 2008 (UTC)


=)

Nasıl yardımcı olabilirim? (= --Karasünger 16:35, 11 Kasım 2008 (UTC)

Yine istek

Boycelik sayfasını siler misiniz?--Malın teki 10:03, 3 Şubat 2009 (UTC)

Merhaba "Öbür dünyadan" benim gibi kovulmuş dostum. www.ansiklopedika'dan haberin var mı? (Mavigöl'den) Selamlar.--Yazan:Tosun 06:07, 22 Nisan 2009 (UTC)

Merhaba dostum! Yardım mı? Senin gibisine Alaaddin'in lambası bile olurum. Sınavda başarılar diliyorum.--Yazan:Tosun 07:27, 11 Haziran 2009 (UTC)

yav resimler

abicim bu resimler niye gözükmüyor yav --Krofesyonel 12:32, 12 Ağustos 2009 (UTC) Ne var ne yok silik etmişiniz,geri kalanım da silinecek mi? --Aliha 12.9.09. Bi kumar sayfası vardı ne oldu ona?--Aliha 12.9.09.

Sayfa Düzeni

Admin Yansiklopedistler'i sayfa düzeni hakkında bilgilendirmek gerekiyor. Olmuyor böyle. --Krofesyonel 11:19, 15 Eylül 2009 (UTC)

Marduk

Aylin Aslım'ın 10 yıl içindeki değişimi. Bu gidişle 2014'te lezbiyen olacağı fütüristlerce düşünülmektedir, tabi Marduk hurafe çıkarsa.

~ OnurT yorumuyla Aylin Aslım

Marduk zaten hurafe bro, NASA 1-2 ay önce kanıtladı.--Krofesyonel 15:29, 7 Ekim 2009 (UTC)

Resim hakkınd

şu resmi siler misin bi zahmet? Dosya:Ikıserefsizyanyana.jpg --Krofesyonel 16:10, 14 Ekim 2009 (UTC)


  • Merhaba dostum;
Yahu o kadar yazıp çiziyom, kullanıcı sayfamdaki 262 değişiklik rakamı bi türlü yükselmiyor.. Bunca yıl askerlik yaptım burada; çamaşır-bulaşık, evin barkın temizliği.. halen emireri gibiyim. "Zığarıp" (mızıkçılık yapıp) bir süre köşeme çekilirim vallahi! (Nasıl tehdit ama..)
Hususen Selam eder, ellerinden öperim..(Yılbaşı geliyor, anlayın gaaari)--Yazan:Tosun 06:48, 16 Aralık 2009 (UTC)



Merhaba :) ;

Şu linkte yazılara siyah bant'la sansür koyma var: [1] Acaba böyle bir şablon var mı yansiklopedide, bulamadım da.Yapmaya da çalıştım yapmadım... --¨SGNMS¨ 11:15, 17.12.2009 (UTC)

Re: Siteler ve yönetim.

1 - Tamam.
2 - Halledildi.
3 - İngilizce'm çok kötüdür.
4 - Kafanı internete takma. Çalış bir güzel.
5 - WTF ?
6 - WTF ?--Krofesyonel 05:54, 10 Ocak 2010 (UTC)

Bonjour le Turc

Selam arkadaş, buraralrda ne var ne yok ? Sarkozysiz bir ülkede hayat nasıl ?

YeşilKrokodil 03:46, 24 janvier 2010 (TUC+1)

yöneticilik bürokratlık vs.

Selam yansiklopedide çok katkılar yaptım özellikle ödül aldığım Sarrak FK maddesi şimdi yönetici olmak istiyorum bana nasıl olacağımı şartlarını söylersen sevinirim...--Malın teki 11:05, 1 Şubat 2010 (UTC) iyi çalışmalar--Malın teki 11:07, 1 Şubat 2010 (UTC)

selam genç

Hacı ben anasayfadaki şu kodlardan anlamıyorum bi el at da yenileyelim yeni maddeler koyalım ok ? --Malın teki 18:39, 28 Aralık 2010 (UTC)

about interwiki

Nice to meet you. I'm "What here area team".

Now, would you add zea: (http://zea.oncyclopedia.org/wiki/ ) to your interwiki table?

And please correct following.

Thank you.--What here area team (tartışma) 16:34, 5 Nisan 2014 (UTC)

You (only administators) can see edit buttons on the right side of this page, can't you? Edit from the buttons.
And an adding new interwiki button should be above the table. Click on the button and enter zea:. --What here area team (tartışma) 20:27, 11 Nisan 2014 (UTC)

URL's last "$1" is necessary to work. Here →zea:AAAAAAAAA! , this doesn't work correctly.

Sorry I didn't tell you it. --What here area team (tartışma) 14:56, 31 Mayıs 2014 (UTC)

Onur abi napıon yaaa

Artık yeni üyeler yeniden gelmeye başlıyo ama nedense hepsi IP adresli Ve yansiklopedi yavaş yavaş pasif konumdan çıkmaya başlıyo amma robotlar bişe eklemeden + kazanıyorlar robot sistemini yenileyin lütfen

NOT:Adının onur oldunu biliyorum :D ~Anoncanın biri

Çok güzelmiş. Hollandalı bir tanıdığım var, o musun acep? 10ur (tartışma) 02:46, 17 Temmuz 2015 (UTC)

Hayır ben fransızım lan :D--66.249.93.156 14:38, 3 Ağustos 2015 (UTC)

Abi mesaj sayfama merhaba Şablonu ekliycekken Sayfanın içine ettim :D

İtalyanca Uncyclopedia interwiki bağlantı sorunu

Bugün fark ettim İtalyanca Uncyclopedia'nın adresinde değişiklik olduğu için bizden ulaşılmaya çalışınca 404 hatası veriyor

Bizdeki kayıtlı adresi : http://nonciclopedia.org/wiki/

Güncel olan: http://nonciclopedia.wikia.com/

buna bir el atabilirmisin? - Wolf32 (mesaj) 13:49, 25 Şubat 2016 (UTC)

Yansiklopedi'nin en iyi günü bu galiba

Çünkü baya bi değişiklik yaptım (sende dahil) bence Ayın Yazarları 2016 diye bir sayfa açılması gerek.

--78.174.75.193 08:39, 6 Mart 2016 (UTC)

Yansiklopedi'ye eklenti ekleme

İngilizce sürümdeki gibi sol üstteki logoyu değiştirme veya üzerine "top 10", "Featured" gibi resim ilave etmemizi sağlayan eklentiyi kurabilirmiyiz? (bizde kurulu değil)

mediawiki'den bulduğum alakalı eklenti bu:
https://www.mediawiki.org/wiki/Extension:LogoFunctions

İngilizce Sürümdeki eklentiler:
http://en.uncyclopedia.co/wiki/Special:Version
Mümkünse aynı eklentileri biz de edinelim

Eğer nasıl olduğuna dair bir fikrin yoksa beni görüşebileceğim birisine yönlendirebilirmisin?
Yakın vakitte yanıtını bekliyorum.


- Wolf32 (mesaj) 22:15, 14 Mart 2016 (UTC)

Eski 2 tane adminle ilgili bir şeyler soracağım

Krofesyonel ve Malın teki'ne ne oldu? --Slayer827 (mesaj) 16:10, 17 Mart 2016 (UTC)

yöneticilik

sizden ricam beni yönetici yaparmısınız?--Yansiklopedist (mesaj) 08:29, 13 Mayıs 2016 (UTC)

engelle beni

Ben bir kukla ve Yansiklopedist'in kuklasıyım ve lütfen beni engelle--Reasyede (mesaj) 13:04, 30 Mayıs 2016 (UTC)

Kullanıcı:Aptalsiklopedist (ne demek istediğimi anladıysan çaktın köfteyi)

Kullanıcı sayfasındaki tam koruma kaldırmak istiyormuş kaldırabilir misiniz? --Aptalfesyonel (mesaj) 07:38, 1 Haziran 2016 (UTC)

Sıradaki şarkı sevip de kavuşamayanlara gelsin. 10ur (mesaj) 00:48, 6 Haziran 2016 (UTC)

Yansiklopedist

Lütfen Yansiklopedist'e süresiz engel verip kullandığı IP'lere range block çekebilir misin?Suyunu iyice çıkarmaya başladı işin.--78.169.57.96 09:25, 6 Haziran 2016 (UTC)


Yeni Yönerge

Merhaba, Yansiklopedi'ye yeni bir yönerge ekledim be bu yönerge kapsamında, ansiklopedideki iğrençlik taşan maddeleri silmek ve sâdece incelik taşıyan kara mizah maddelerini veyâ incelik taşımasa da iğrençlik taşımayan normal saçmalamaları korumak istiyorum. Bana madde silme yetkisini kim verebilir? Yeni yönergenin adı Yansiklopedi:Saçmala, Sıçma!--YankoMedyan (mesaj) 01:37, 7 Haziran 2016 (UTC)

kullanıcı erenimati

kullanıcı Onder Eren Korkut maddesinde yoğun geri dönüş yaptı, engelleyebilirmisiniz?

Kullanıcı slayer827

Slayer827'yi süresiz engelleyip kullandığı IP ve Kayıtlı adlara Range Block çekebilir misin? işin suyunu çıkarmaya başladı

81.214.21.212

Kullanıcı Kullanıcı ve kullanıcı mesaj sayfalarımı tahrik ediyor engelle bence --Yansiklopedist (mesaj) 08:56, 18 Haziran 2016 (UTC)

İstek

http://yansiklopedi.org/wiki/Özel:Katkılar/Slayer827_at_ağızlı_sensin_bir_kere ve http://yansiklopedi.org/wiki/Özel:Katkılar/Slayer827_yavşağın_tekidir hesaplarını trollukleri bu hesabımı ise yasal tehdit den engelleyebilirmisiniz?: http://yansiklopedi.org/index.php?title=Kullanıcı_mesaj:81.214.21.212&diff=prev&oldid=28220 --Yansiklopedist (mesaj) 22:48, 18 Haziran 2016 (UTC)

Daha ne olması lazım?

Yahu Onur abi şu kullanıcının burayı geliştirme amacı filan yok! Durmadan beni itham ediyo ve bana şerefsiz deyip durmadan sen sildirdin diyor , ben yoğun geri dönüş yapmış oldugundan engellensin dedim ama kullanıcı bunu farklı sebeplerle karıştırıyor , burası internet sayfamız için bir alan değil çünkü

hadi ama :(

Merhaba Onur, size mesaj atma gibi bir lüksüm yoktu doğrusu. İstersen kuklacılıktan engeli süresize çevirebilirsin. Bazı hesaplarda normal katkılar yapıyor bazı hesaplarda da vandallık amaçlı şeyler yapıyorum. Yalnız bir isteğim olacak : Erenbabo bana küfrediyor Kullanıcı:Zlayer827 sayfasının silinen geçmişine bakın. Ve anlaşılan Erenimatinin kuklası onu da engellesen? Lütfen Yansiklopedist hesabımdaki oluşturduğum tüm maddeleri silin lütfen!--Yansiklopedist 2 (mesaj) 18:23, 19 Haziran 2016 (UTC)

onur kardesim

Kardesim bu adamlar bana iftria atıyor ben kendi maddelerimi oluşturuyordum bu şerefsizler benim maddelerim bozmaktadir. Kendileri bana düşman lütfen gerekeni yap Yansiklopedist 2 diye hesap açmıs bide. Oluşturduğum maddeleri bozuyolar. Tüm maddelerime küfur yaziyorlar senen tek bir ricam var onder eren korkut maddesinde eski yazdiklarimi göremiyorum onlara ulaşma yolun yokmu onlari istiyorum bana onlari ver sonra istersen tüm actigim sayfalari sil ama allahin icin tek 1 istegim var bana o metinler lazim şimdiden teşekkur ederim kardeşim. Ben wiki falan bilmem internet üzerinde 1 yerde yaziyim dedim kural ihlali yaptiysam beni bağişla ama lutfen yazdiklarimi bana geri ver

Hadi oradan!

kuklayım beni engeller misin?

Ben kukla ve yansiklopedist'in kuklasıyım, süresiz engellenmek istiyorum--Yansiklopedist (mesaj) 22:25, 26 Temmuz 2016 (UTC)

Ayrıca Kullanıcı:Yansiklopedist ve onu takip eden diğer hesaplarımı da engellemenizi istiyeceğim, bu hesapla yaptığım son değişikliğim bu, hesaplarımı engelleyin lütfen (liste şurada) süresiz engellenmemiş hesaplarımı engelleyin, Ben VPN kullanıyorum, belki bundan sonra başka bir hesapla devam edeceğim inşallah --Yansiklopedist (mesaj) 11:54, 27 Temmuz 2016 (UTC)

sen ne biçim adminsin!

oğlum ben burayı bırakıyorum kardeşim ulan bu ne iş? kimse sallamaz mı? cidden artık sıkıldım, burayı canlandıramıyoruz , bu site artık bitti tamammı artık yansiklopediyi bırakıyorum, ne yaparsanız yapın çünkü benim hiç umrumda değil. Burayı bu hale getirdiğinizden utanın, ayrıca elhamdülillah müslümanım bunu da belirteyim, müslümanlığımı kabul eden etsin etmeyen gözüme görünmesin, lütfen kimse bu sayfayı silmesin, ben bir vandalizm yapmadım sadece kimsenin beni sallamayışına karşı birşeyler yazıyım dedim. Zaten artık bu sitedeki son değişikliğimi yapıyorum--Zlayer827 (mesaj) 15:25, 7 Ağustos 2016 (UTC)

Anasayfalık madde-ler

Anka Projesinden çıkacak maddeler içerisinden 6-7 tane güzel madde "çıktı" diyemem ama en son hazırladığım Veganizm maddesinde Wikipedi Yahudilik maddesinin yapısını kopyaladım büyük bir ilham patlaması yaşadım. Seri kombo yaparak yazdığım en uzun madde (sanırım) ve (bence) güzel bir madde oldu. Bir göz at beğenirsen bir ara bunu sırtlayıp anasayfaya taşıyalım. Henüz bitmedi daha yazacaklarım var ve resim ekleyeceğim. Şimdilik sadece bir göz atmanı istiyorum.

Saygılarımla,
Wolf32- Wolf32 (mesaj) 14:03, 26 Ekim 2016 (UTC)

Self-Promotioncı Eren

Erenimati gibileri engelleye çalışsanızda sorun değil :) saygı duyarım bu karara , onlar sana ne der bilmiyorum gerçekten :) , en azından ben küfür etmiyorum size şu an :) --Yansiklopedist (mesaj) 09:57, 12 Temmuz 2016 (UTC)

O bebe önce yaptığı self-promotion'ın Yansiklopedi'ye ne kadar zarar verdiğini fark etsin, ondan sonra ilk hesabının engelini kaldırırım. 10ur (mesaj) 12:43, 5 Ocak 2017 (UTC)