Kullanıcı mesaj:Sacmalayici

Yansiklopedi sitesinden
Gezinti kısmına atla Arama kısmına atla

Evet benim tartışma sayfama hoşgeldiniz. Alta yeni bir başlık açıp yazabilirsiniz. Allah aşkına şu imzanızı da bir atarsanız sevinirim.

Yaz bakalım evlat

slm[düzenle]

slm kardeşm nasılsın ii misin

saol kardeş iyiyim sen?--Sacmalayici (mesaj) 03.47, 5 Haziran 2020 (UTC)

iyiyim bnde, yansiklopedide tek değişiklik yapan benim sanıyodum yalnızlığımı giderdin teşekkür ederim --Morkatir (mesaj) 06.13, 5 Haziran 2020 (UTC)

Bu mesaj gelene kadar bende öyle zannediyordum :)--Sacmalayici (mesaj) 10.03, 5 Haziran 2020 (UTC)

Sayfa oluşturma[düzenle]

Selam kardeş hangi sayfaları oluşturmayı düşünüyorsun ?

Az sonraİlber Ortaylı'ya başlıycam.--Yüce Şansölye (mesaj) 15.43, 14 Haziran 2020 (UTC)

Sitenin Kitlesi hakkında[düzenle]

İyi geceler dostum. Son 15 gün içerisinde hayata geçirdiğimiz diriliş projesi ile Yansiklopedi'de birçok sayfa açtık ve birçok yenilik yaptık. Bence şimdilik projemiz iyi gidiyor. Ama sorum şu ki, bu siteyi okuyup takip eden bir kitle var mı?

Ben her gün bu güzel siteyi açıp rastgele maddeler okuyorum. Kimi zaman maddelere katıla katıla gülüyorum. Hoş zaman geçiriyorum. İyi güzel de bunu benden başka yapan insanlar var mı? Bizim onca emek verip yazdığımız maddeleri okuyanlar var mı? Bu siteyi ben gibi düzenli olarak okuyan insanlar var mıdır? Yani bu güzel sitenin bir kitlesi var mıdır? --Morkatir (mesaj) 20.14, 14 Haziran 2020 (UTC)

Bunu projeyi başlatırken düşünmüştüm. Sitenin kitlesinin; sadece bu siteyi düzenleyenlerden olduğuna eminim. Bunun sebebi, insanların Yansiklopedi'den haberdar olmaması. Mesela ben bu siteyi; Vikipedi'de tesadüfen gördüm. Demem o ki, bu siteden insanların haberi olsa, buraya yüzlerce geyikçi dolardı, tam da karantina günlerinde herkes sıkılmış olurdu çünkü. Şimdi bunu yazarken aklıma bir şey geldi. Benden haber bekle.--Yüce Şansölye (mesaj) 11.53, 15 Haziran 2020 (UTC)

Le Ge Se[düzenle]

Demek LGS'ye haddini bildirdin ha! Geçmiş olsun --Morkatir (mesaj) 19.52, 20 Haziran 2020 (UTC)

Eyvallah --Yüce Şansölye (mesaj) 12.36, 21 Haziran 2020 (UTC)

LGS'ye girerken kovidi kapmadın inşallah. O zaman lgs sana haddini bildirmiş demektir --5.176.65.211 01.41, 22 Haziran 2020 (UTC)

Allah korusun...--Yüce Şansölye (mesaj) 08.51, 22 Haziran 2020 (UTC)

Düzenlediğin sayfaya sağ taraftaki parantez içinde mesajı-notu-açıklamayı nasıl düşüyorsunuz?

selam d-dostum[düzenle]

merhaba d*llama. lütfen mesaj sayfama bak ve beni kopyalamaktan vazgeç. teşekkürler.--Sacmalayici v2 (mesaj) 15.18, 30 Haziran 2020 (UTC)

İşi büyütme[düzenle]

Selam abi. Çok önemli bişiy soyliycem. Vikipedide bissürü kullanıcı varken, bu Yansikopediye yakışmıyo. Çünkü Türk milleti gerçekten çok komik konuşur ve küfürcüdür. En azından 1500 madde yaratalım, ozaman belki ilgi çekeriz.

Telegram açakmı[düzenle]

Merhaba, bu sabah aklıma bi' şey geldi. Bir süre önce vikipedistlerin Telegram grubu açtığını ve orada birbirleriyle fikir alışverişinde bulunduklarını keşfettim. Bir süredir gruplarındayım ve oldukça da işe yarıyor. Ya bunu biz de yapsak nolur? Bir telegram grubu açarız böylece daha kolay iletişim kurabiliriz. Ayrıca telefon numaralarımız da gözükmez böylece rahat rahat takılırız. --Morkatir (mesaj) 08.09, 22 Ağustos 2020 (UTC)

Valla ben öyle şeyleri falan kullanmıyorum. Hem zaten bana sorma, Wolf32'ye ya da 10ur'a falan sor.--Yüce Şansölye (mesaj) 16.25, 23 Ağustos 2020 (UTC)

Tebrikler[düzenle]

Adının hakkını çok iyi veriyorsun --Sakhalinio ELE É Amo lamber (mesaj) 16.00, 29 Ağustos 2020 (UTC) yalamayısever

Deneme 2[düzenle]

@ Morkatir

Sesim geldi mi? Saçmalayıcı (mesaj) 06.29, 16 Eylül 2020 (UTC)

@ Morkatir, Sikici, 10ur sesim geliyor mu?Saçmalayıcı (mesaj) 06.29, 16 Eylül 2020 (UTC)

İşte bu sefer sesin geldi @ Sacmalayici --Morkatir (mesaj) 07.59, 16 Eylül 2020 (UTC)
Sen de kendi sayfanda bi dener misin? @ Morkatir

--Saçmalayıcı (mesaj) 08.02, 16 Eylül 2020 (UTC)

Seksografya[düzenle]

Abi https://yansiklopedi.org/wiki/Dosya:Lmaowutt.jpg ve https://yansiklopedi.org/wiki/Dosya:finnvecikletoynasirken.png çoh ayıp şeyler içeriyo napcazSikici (mesaj) 18.40, 21 Eylül 2020 (UTC)

Ben onları halledeceğim @ Sikici. Saçmalayıcı (mesaj) 10.02, 22 Eylül 2020 (UTC)

Telegram[düzenle]

Biz telegram açtık. Gel katıl konuşak. Sikici (mesaj) 11.28, 22 Eylül 2020 (UTC) Katılmak için telegram uygulamasını yükle biz de sana linki atak Sikici (mesaj) 11.28, 22 Eylül 2020 (UTC) https://t.me/Yanseklopedi Al link. Sikici (mesaj) 11.31, 22 Eylül 2020 (UTC)

Bu uygulamaları kullanmıyorum, sevmiyorum da kullanmayı. Saçmalayıcı (mesaj) 14.38, 22 Eylül 2020 (UTC)

Oylama[düzenle]

Merhaba, ben bir oylama yarışması düzenledim. Katılacaksan buraya tıkla

Admin Oldun[düzenle]

Hayırlı ola O7 - Bonus - Wolf32 (mesaj) 16.58, 28 Eylül 2020 (UTC)

Teşekkür ederim @ Wolf32--Saçmalayıcı (mesaj) 22.59, 28 Eylül 2020 (UTC)}}

Sisoplukkk[düzenle]

Abi beni sysop yapabilirmisin ? Sikici (mesaj) 14.17, 30 Eylül 2020 (UTC)

Bende yetkim olmamak, zaten yukarıdan izin almadan böyle bir şey yapmayacak olmak.--Saçmalayıcı (mesaj) 15.08, 30 Eylül 2020 (UTC)

Babasayfa çalışması[düzenle]

Senin bir Ana sayfa çalışman vardı. Artık hizmetli olduğuna göre değiştirebilirsin değil mi? Eğer hazırsa anasayfayı değiştirek mi --Morkatir (mesaj) 14.26, 30 Eylül 2020 (UTC)

Ona kalırsa 10ur'un da şurada böyle bir çalışması var. Zaten benim yaptığım içerik değiştirmek. Bu yüzden yeni anasayfa içerikleri için de bir oylama yapmayı düşünüyorum. Ama ilerde. --Saçmalayıcı (mesaj) 15.05, 30 Eylül 2020 (UTC)

King Shakir[düzenle]

Sen de mi onu izliyon ?

Dıt dıt dıt dıt, dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt dıt dı dıt dı dıt dırırırı dırırı dıt evet :) @ Sikici--Saçmalayıcı

(mesaj) 09.50, 9 Ekim 2020 (UTC) o zaman ogre nalan da silnmeli

ne diyon aliha ab --Morkatir (mesaj) 17.11, 20 Ekim 2020 (UTC)

ne bekliyon[düzenle]

Hadi engelle

Bu diñgyesiz ? Hem ip adreside ip adresine benzemiyo Sikici (mesaj) 12.56, 26 Ekim 2020 (UTC) Sikici (mesaj) 12.56, 26 Ekim 2020 (UTC)

Bu dingyesiz kim dicektim Sikici (mesaj) 12.56, 26 Ekim 2020 (UTC)

Amına kodumun iti! Şu ibneyi biriniz engelleyebilimi ? Sikici (mesaj) 12.57, 26 Ekim 2020 (UTC)

Koçum belki kasımda en iyi vandal olabilisin ! Bize söyleyedin yeterdi orda ananıda sikerdik Sikici (mesaj) 12.58, 26 Ekim 2020 (UTC)

Sana demiyom Sacmalayici alınma şu ib*eye diyom kesin bubi SİKİyedist Sikici (mesaj) 13.00, 26 Ekim 2020 (UTC)

"Yetersiz bitiş zamanı" hatası... @ 10ur Wolf32 siz de bi bakabilir misiniz?--Saçmalayıcı (mesaj) 13.22, 26 Ekim 2020 (UTC)
Yetersiz bitiş zamanı hatasınında bitiş süresine random bir uzun rakam gir [farklı zaman] 94456456 | bir kaç yüzyıl engellenir ve süresi bitince dersini almış olur. - Wolf32 (mesaj) 19.07, 26 Ekim 2020 (UTC)

güle güle[düzenle]

Özür dilerim hepinizden. Amacın sizi kurtarmaktı. Hadi bigün RTE bu siteye baktı siz hepinizde hapiste çürürsünüz. O yüzden VPN kullandım yakalanmamak için. Bu arada, ben bir Vikipedistim ama ben hayırsız işleri sevmem. Merak etmeyin bida bu siteye girip sizi rahatsız etmem. 198.98.56.27 13.35, 26 Ekim 2020 (UTC)

Oh şu uyuzdan kurtulduk. Sikici (mesaj) 13.41, 26 Ekim 2020 (UTC)

Sansür[düzenle]

Rtük bile senin kadar sansür uygulamıyor. Yaptıklarının doğru olduğunu düşünüyor musun? - Wolf32 (mesaj) 18.52, 26 Ekim 2020 (UTC)

Olay geçmişini sonradan gördüm, yıllardır duran sayfalar onlar dava açmak isteseler sudan bir sebep bulurlar zaten. Sildiğin sayfaların yeni versiyonlarını yazacaksan eğer problem olmayacaktır. Evet Aşağı Uganda'da siyasetçiler kendileri hakkında konuşulunca çok kırılıyor, dava açıyorlar küsüp ağlıyorlar. Siyaset bataklığına girmek gibi bir niyetim yok o yüzden o sayfaların yeni sürümünde benim katkım olmayacaktır. - Wolf32 (mesaj) 19.02, 26 Ekim 2020 (UTC)
@ Wolf32, bunları yapmamın sebebi şu: Ben Yansiklopedi'nin siyasetten tamamıyla arınmış bir yer olması gerektiğini düşünüyorum. Eğer ki, "Ey Saçmalayıcı, eğer sen bu maddeleri yeniden yazmazsan seni engellerim ve değişikliklerini de geri alırım." iyorsan, geri al, beni sonsuza kadar engelle ve bu siteyle olan ilişkimi bitirirerek beni bu durumdan kurtar. Korkarım ki eski devirlerde değiliz, o dönemde darbecinin bikinili karikatürü yapılıyormuş. Şimdi biz bunun yüzde birini yapsak müebbet yeriz.

Kısacası, ben yaptıklarımın doğru olduğunu ve tüm Yansiklopedistleri muhtemel bir beladan kurtardığımı düşünüyorum. Benim düşüncem siyaset konusunda kesin ve katı kurallar getirerek, herhangi bir parti, siyasi kişilik vb. hakkında hiçbir madde açılmaması. --Saçmalayıcı (mesaj) 20.02, 26 Ekim 2020 (UTC)

Ey Kelimesinin telif hakkı bir başka kişide olduğundan kulanamıyorum. Engellemek gibi hafif kaçacak bir hareket yapmam, ciddi cezayı hak ettin. Ceza olarak seni haklı bulduğumu kabul edeceksin ve bunun utancı ile yaşayacaksın! (en azından bir süre, lütfen) Bir bakıma buna boyun eğmek Uganda'ya karşı güçsüz olduğunu kabul etmek ve onların mutlak dokunulmaz üstün ırk olduklarını varsaymak olması can sıkıcı. Sonuçta Zetanların, genel kitlenin tepki göstermemesi sonucu böyle baskıcı bir uzay kuvveti olmayı başardığı aşikar. Peki burasının başı derde girse hiç destek olacak? kimse. Sayfalar kilit/boş kalabilir.

Yokum diyor

~ Acun yorumuyla Wölf32

- Wolf32 (mesaj) 20.46, 26 Ekim 2020 (UTC)

@ Wolf32, suçumu kabul ediyorum ve cezamı çekiyorum.--Saçmalayıcı (mesaj) 08.07, 27 Ekim 2020 (UTC)
@ Sacmalayici, uçan hollandalıyı uykusundan niye uyandırdınız, hı? beni çağırmışlar ama ne hikmetse benden hiç bahsedilmemiş. --İspanyolsineği (mesaj) 19.02, 29 Ekim 2020 (UTC)

Admin hakları[düzenle]

Müsait isen sen de bana haklarımı geri verebilirsin - Wolf32 (mesaj) 18.10, 28 Ekim 2020 (UTC)

@ Wolf32 ben bürokrat olmadığım için o işi yapamıyorum. Artık o iş 10ur'a kaldı maalesef.--Saçmalayıcı (mesaj) 21.38, 28 Ekim 2020 (UTC)

ayıba bakarsan buranın yarıssı silinir.Bu imzasız yazı Aliha (mesajkatkılar) tarafından eklenmiştir.

@ Aliha, o zaman o yarısı silinir.--Saçmalayıcı (mesaj) 21.38, 28 Ekim 2020 (UTC)

Mete Emir Deniz[düzenle]

Fark etmem geç oldu ama, Mete Emir Deniz sayfasını silmeye gerek yoktu. Adama gösterdim, kızmadı da. Geri getirebiliyor muyuz bu maddeleri? --Morkatir (mesaj) 18.42, 6 Kasım 2020 (UTC)

İki dakikamı alır @ Morkatir. Bu arada "silivri" şablonu çok güzel olmuş ancak biz önlem olsun diye madde hiç açılmasın dedik. Ayrıca ben bu sayfaların oluşturulmasını da engelledim. Örneğin şimdi "Recep Tayyip Erdoğan" maddesini yapmaya çalış, izin vermez. Bu katı kural sebebiyle de bu şablonu hafiften değiştirerek "siyasi madde ekleyen kullanıcılar"ın mesaj sayfasına atılacak şekilde yapalım.--Saçmalayıcı (mesaj) 21.11, 6 Kasım 2020 (UTC)
"Bilinmeyen şahsiyet" isimli sayfa silme nedenimiz mevcut. Yalnızca sizin tanıdığınız/bilinmeyen kişilerin sayfalarının olması formatın içine ediyor. İnternette en azından isim yapmış veya toplum tarafından bir şekilde bilinen kişiler, ör:İnternet Mahir için madde olmasını kabul görüyoruz. Ecnebilerin "inside joke" dediği yalnızca sizin anlayıp espirili bulacağınız ve alakasız birisi için saçma gelecek şeyler için madde olması uzun vadede burayı çöplüğe çevirecektir. Böyle maddeler şu an yansiklopedi bünyesinde arasan elbet tomarla çıkar ama daha fazlasını yapmayalım. Vikipedide bile Ajdar maddesi silinsin mi diye defalarca oylama yapıldı kayda değer birisi olmadığı öne sürülerek. (silinemedi tabi BONUS

@Saçmalayıcı, sen olur diyorsan benim için problem değil. - Wolf32 (mesaj) 21.17, 6 Kasım 2020 (UTC)

tşk iyi geceler --Morkatir (mesaj) 21.30, 6 Kasım 2020 (UTC)
Aslında az önce ben de bunu düşünüyordum, doğru söylüyorsun @ Wolf32... Eğer ki böyle yaparsam başka kullanıcıların da böyle maddeler açmaya hakkı olur... Üzgünüm @ Morkatir ancak bu sayfayı silmek zorundayım. En azından, Mete'nin olduğu fotoğrafı silmeyeceğim. Çünkü öyle bir dosya silme sebebi yok, hem hatıra da olmuş olur.--Saçmalayıcı (mesaj) 21.56, 6 Kasım 2020 (UTC)
Çok da gerekli değil sil gitsin --Morkatir (mesaj) 09.31, 7 Kasım 2020 (UTC)

Güncelleme?[düzenle]

Son değişiklikler sayfasının filtre bölümü ve fark sayfasının yapısı güncellenmiş gibi duruyor. Senin yaptığın bir şey mi yoksa yetkili abiler ziyarete mi geldi acaba? Özel:Sürüm sayfasındaki eklentiler vs temmuz ayında güncellenmiş. Eylül ayında MediaWiki 1.35.0 sürümüne geçilmiş. Değişiklikleri sen de görüyor musun? - Wolf32 (mesaj) 03.26, 20 Kasım 2020 (UTC)

Hımm ben de şimdi gördüm @ Wolf32. Açıkçası oraları kafam pek basmadığı için kurcalamıyorum. @ Carlb yapmış olabilir mi?--Saçmalayıcı (mesaj) 11.01, 20 Kasım 2020 (UTC)
Ayrıca zannedersem Sürüm sayfasındaki yüklü görünümler ve yüklü uzantılar bölümleri yakın zamana kadar İngilizceydi. Sanırım onlar da Türkçe'ye çevrilmiş.--Saçmalayıcı (mesaj) 11.07, 20 Kasım 2020 (UTC)
Sağ üstteki deneme tahtası da türkçe olmuş olley --Morkatir (mesaj) 13.38, 21 Kasım 2020 (UTC)
Evt :)--Saçmalayıcı (mesaj) 14.58, 21 Kasım 2020 (UTC)